کارنامه کنکور دکتری سال ۹۷ هفته آخر فروردین منتشر می شود
نوشته شده توسط : استاد سلام

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات آماری کنکور دکتری از انتشار کارنامه کنکور دکتری سال ۹۷ در هفته آخر فروردین ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۲۳۴ هزار و ۷۰۶ داوطلب ثبت نام کردند. از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۷۲۳ نفر معادل ۴۲.۹۱ درصد زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۹۸۳ نفر معادل ۵۷.۰۹ درصد مرد بودند.

وی افزود: بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد، داوطلبانی که علاقمند به تدریس خصوصی انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشند می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه و برابر مقررات مشخص شده نسبت به انتخاب رشته محل های مشخص شده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پس از اجرای مرحله اول آزمون (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری به داوطلبان، مصاحبه علمی و .... توسط دانشگاه ها و موسسات عالی پذیرنده دانشجو انجام خواهد شد.

وی گفت: پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه ها بر اساس نتیجه سنجش آزمون عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه ها، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آیین نامه بر اساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده و سهمیه مربوطه صورت می گیرد.

توکلی تاکید کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۹۷ در دهه اول شهریورماه ۹۷ مشخص می شود.

ادامه مطلب

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , استخدام تدریس خصوصی , آگهی تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کنکور دکتری , کلاس آنلاین و ... برای عزیزان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , آگهی تدریس خصوصی , استخدام تدریس خصوصی , کلاس آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: